找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 6414|回復: 14

[其他] 非正常人類的非正常行爲 - 摸殘機

[複製鏈接]
發表於 2015-7-1 11:29:12 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 JackieEason 於 2015-7-1 12:55 編輯

87年產第一代英國產 Audiolab 8000P,親戚不要的陳年舊貨,到小弟手中又束之高閣,兩年後,抽起條筋,找出來聽,接線竟然可以開機,聲音還算不錯。摆上架,改用 47 Labs OTA 插頭接駁,怎知此機年事已高,插線稍一用力,紧固端子的塑膠底座即時斷成數件,端子落入機中。如此一部殘機,摆去鴨記都未必有人買。

因小弟研究所住的日子太長(非正常人類研究所),無辦法正常思維,竟然想到買零件,連修带摸,整好部機。零件錢與機價値完全不對等。

評分

11

查看全部評分

 樓主| 發表於 2015-7-1 12:04:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2015-7-1 14:56 編輯

IMG_20150630_213843.jpg

換上 Furutech FP-901 鍍金RCA端子,順便将 AC Inlet 換爲 Furutech FI-103 R,不過高頻小小不舒服,於是又專門買鍍金的 Furutech FI-103 G。

又順便将 Fuse 換成 Synergistic Research SR-20,A數依然是 3.15A,没換大,怕粗聲。

換完,聲塲深許多,空間前後分明。

喇叭插口經已現銅緑,於是又頂住個大太阳,中午走去秋記買喇叭端子。幾個牌子都考虑過,WBT小弟總覺低頻紧,不過最後都是揀了 WBT 0730 Cu鍍金,怕Rh plating 聲與Audiolab 不合風格。

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-7-1 12:08:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2015-7-1 12:13 編輯

IMG_20150630_225526.jpg
開聲一聽,低頻果然比原來紧。換機内 AC calbe,先試 Nordost,無帮助,再換Transparent premium powerlink,低频全部回來,而且層層叠叠,非常好聽。經已不是 Audiolab 阴柔的聲底,透明有力。不過高頻有刺,比之前明顯。

(上面就各插一個牌子的線影張相)

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-7-1 12:17:53 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2015-7-1 12:19 編輯

IMG_20150630_225504.jpg

身邊有一對 Multicap RTX 1uf 電容,一於将訊號入口位的交連電容替換,原廠就用 紅WIMA MKP 10,都是 1uf。装上真是很巨大。再開聲,此老爺機不再是工薪機聲音,好聽到半亱12點都不舍得関機。

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-7-1 12:25:25 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2015-7-1 12:41 編輯

跟著要換四隻大水塘,原廠是 Elna 10000uf/50v,現時高頻欠些許,鬼佬好多人換 Nichicon,小弟就打算用 KG -Super Through。不過10000uf實在太粗壮,50mm粗,原廠水塘才35mm。現時祇可用 KG type II。小弟尚未動手,有無更好選擇呢?

未換水塘,零件花費都成兩千銀,最後換件一定比機貴。黐線佬做黐線事,大家唔好見怪。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-1 12:52:41 | 顯示全部樓層
好手工
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-1 12:54:53 | 顯示全部樓層
見 Jackie  hing...之摸改神功  post..利害.
對於我們一班不懂..(挍)..機之人...已經好佩服...
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-1 13:49:15 | 顯示全部樓層
Eric2004 發表於 2015-7-1 12:54
見 Jackie  hing...之摸改神功  post..利害.
對於我們一班不懂..(挍)..機之人...已經好佩服... ...

我都唔識電子野. 成日驚電Q死
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-1 16:38:43 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Law記 於 2015-7-1 16:40 編輯

一日未死都去醫,應該係菩薩心腸
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-1 22:32:27 | 顯示全部樓層
大C好野
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-1 22:38:14 | 顯示全部樓層
JackieEason 發表於 2015-7-1 12:25
跟著要換四隻大水塘,原廠是 Elna 10000uf/50v,現時高頻欠些許,鬼佬好多人換 Nichicon,小弟就打算用 KG  ...

我只能比大師你一個
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-4 08:25:10 | 顯示全部樓層
勁呀 學習學習
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-7-4 09:00:19 | 顯示全部樓層
有個 friend 借部 Audiolab 8000P 俾我,係90年代出品,結構同呢部80年代唔同,不過電路應該一樣。聽日禮拜日,托返離。然後一邊 mod,一邊兩部機對住聽。好多時 mod 機搞到最後經已唔記的當初係點樣,走火入魔都唔知道。兩部對比就唔使驚喇。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-4 12:47:52 | 顯示全部樓層
成日呢埋嚮垃圾房玩垃圾!!!
JackieEason 兄, 第日有乜垃圾玩到吾玩, 記得通知一聲, 好等我輩可以汁呢偷師, 需然最後我估我嘅資質都係學吾倒....................
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-7-4 13:02:59 | 顯示全部樓層
拜服
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 05:53 , Processed in 0.087255 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表