找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5586|回復: 9

[黑膠系統] Pro-Ject RPM 9 Carbon 三層結構減震 : )

[複製鏈接]
發表於 2016-3-16 19:49:12 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

Pro-Ject RPM 9 Carbon 三層結構減震 : )

黑膠碟採用模擬格式,能演繹出數碼音樂所欠缺的圓潤溫暖感,奧地利Pro-Ject新推出的唱盤RPM 9 Carbon是不錯的選擇。底座採用三層式設計,由MDF板、碳纖及鋼材構成,極之堅固,能有效減震,配合重達7.2kg的重量級鋁合金轉盤,加上反向式軸承與頂部的陶瓷球,令轉盤轉動時更流暢。跟機唱臂是同廠的9CC Evolution,採用碳纖製造既輕身又堅硬,有效避免駐波反射,唱頭採用Ortofon Quintet Bronze,支援20Hz-20kHz頻率響應,分析細緻人聲質感強。此外,摩打不是固定在底座上,而是採用分體式設計,能杜絕將不必要的震動傳至轉盤,跟機更附送重量級的金屬碟鎮,能緊緊地壓着唱片,增加穩定性。

底座採用三層式設計,由MDF板、碳纖及鋼材構成,極之堅固能有效減震。售價:HK$22,800(包唱唱臂及唱頭)

採用重達7.2kg的重量級鋁合金轉盤,加上反向式軸承與頂部的陶瓷球,令轉盤轉動時更流暢。

摩打不是固定在底座上,而是採用分體式設計,能杜絕摩打將不必要的震動傳至轉盤。

跟機唱臂是同廠的9CC Evolution,採用碳纖製造既輕身又堅硬,有效避免駐波反射,更內藏高階銅線,杜絕不必要的音色失真。

跟機附送重量級的金屬碟鎮,能緊緊地壓着唱片增加穩定性。

採用Ortofon Quintet Bronze唱頭,支援20Hz-20kHz頻率響應,配合1000Hz 5cm/sec.-0.3mV輸出電壓,分析細緻人聲質感強。

link : http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/lifes ... 0316_00982_001.html
bkn-20160316122032074-0316_00982_001_01b.jpg
bkn-20160316122032074-0316_00982_001_02b.jpg
bkn-20160316122032074-0316_00982_001_03b.jpg
bkn-20160316122032074-0316_00982_001_04b.jpg
bkn-20160316122032074-0316_00982_001_05b.jpg
bkn-20160316122032074-0316_00982_001_06b.jpg

評分

1

查看全部評分

發表於 2016-3-16 20:25:39 | 顯示全部樓層
Pro-Ject RPM 9刀2皮幾會唔會超現十左小小呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-16 21:32:37 | 顯示全部樓層
三層
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-16 23:02:26 | 顯示全部樓層
pp101 發表於 2016-3-16 20:25
Pro-Ject RPM 9刀2皮幾會唔會超現十左小小呀!

大C,
想問吓這個盤全包宴是否加個風佬就可開聲?
低玩嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-16 23:30:25 | 顯示全部樓層
hohoiho 發表於 2016-3-16 23:02
大C,
想問吓這個盤全包宴是否加個風佬就可開聲?
低玩嗎?

http://www.hiendy.com/hififorum/ ... hread&tid=88491
Ho蛇!差不多價錢,禾會林呢個盤連臀,再加粒頭同風佬就可以起壇了
不過呢啲点襯ho蛇身份呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-16 23:33:47 | 顯示全部樓層
pp101 發表於 2016-3-16 23:30
http://www.hiendy.com/hififorum/forum.php?mod=viewthread&tid=88491
Ho蛇!差不多價錢,禾會林呢個盤 ...

多謝大C教路。
這正合我啲冇身份的人。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-16 23:35:36 | 顯示全部樓層
hohoiho 發表於 2016-3-16 23:33
多謝大C教路。
這正合我啲冇身份的人。

定係ho蛇幫朋友問呀

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-17 09:31:50 | 顯示全部樓層
pp101 發表於 2016-3-16 20:25
Pro-Ject RPM 9刀2皮幾會唔會超現十左小小呀!

我重成日記住第一代rpm9賣9k唔駛

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-17 09:46:02 | 顯示全部樓層
edm230 發表於 2016-3-17 09:31
我重成日記住第一代rpm9賣9k唔駛

咪係!直頭離哂地
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-3-17 11:22:20 | 顯示全部樓層
2 皮幾一定揀 Pro-Ject  Xtension 10 Evolution turntable with 10“ tonearm ,  又靚仔重有色揀!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 15:17 , Processed in 0.046930 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表