找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1795|回復: 3

[Iphone] 人仔台不支持4S ?

[複製鏈接]
發表於 2011-12-2 16:33:23 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
小弟是用人仔台一咭兩號。前日換機後,一連兩日在國內都失去聯絡。有信號但打唔到電話去國內或香港,也收唔到香港和國內來電. 更發唔到SMS。人仔台正在解決問題中, 但如果各位人仔台一咭兩號兄弟想換iphone 4S, 請等一等..唉..

-----------------------


當真!
發表於 2011-12-2 16:52:27 | 顯示全部樓層
Oh........tks for report ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-2 18:01:02 | 顯示全部樓層
多謝分享! 仲想換機,都係睇定D先!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-3 13:17:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 番薯 於 2011-12-3 13:17 編輯

多謝分享!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 02:31 , Processed in 0.031676 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表