找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 3548|回復: 8

[分享] 我的小二^^

[複製鏈接]
發表於 2012-10-1 17:38:13 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
金屋藏嬌

1DX t1.JPG

1DX_ t2.JPG

1DX_t9.JPG

1DX_t7.JPG

1DX_t6.JPG

1DX_t8.JPG

1DX_t3.JPG

1DX_t11.JPG

1DX_t10.JPG

1DX_t16.JPG

1DX_t15.JPG

1DX_t14.JPG

1DX_t13.JPG

1DX_t12.JPG

1DX_t5.JPG

1DX_t4.JPG

1DX_t17.JPG

評分

2

查看全部評分

發表於 2012-10-1 17:44:06 | 顯示全部樓層
好靚呀,師兄用咩鏡影的?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-1 17:54:43 | 顯示全部樓層
morel 發表於 2012-10-1 17:44
好靚呀,師兄用咩鏡影的?

50.2 and 16-35 2.8
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-1 20:35:22 | 顯示全部樓層
andy88 發表於 2012-10-1 17:54
50.2 and 16-35 2.8

勁正
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-2 21:40:29 | 顯示全部樓層
隻貓好得意.....
ching 我唔識野想請教你
呢隻貓係咪名種貓來?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-3 10:02:31 | 顯示全部樓層
keke323 發表於 2012-10-2 21:40
隻貓好得意.....
ching 我唔識野想請教你
呢隻貓係咪名種貓來?

英國短毛 係名種黎

不過自己鐘意既話 名唔名種都無乜關係
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-3 10:49:16 | 顯示全部樓層
andy88 發表於 2012-10-3 10:02
英國短毛 係名種黎

不過自己鐘意既話 名唔名種都無乜關係

隻貓d毛色好靚
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-4 07:39:23 | 顯示全部樓層

我的小二^^

佢冇攻擊師兄d名器?


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-4 13:08:31 | 顯示全部樓層
10bucks360 發表於 2012-10-4 07:39
佢冇攻擊師兄d名器?

佢好乖 無搞d器材
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 19:39 , Processed in 0.802639 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表