投票已經結束
使用道具 舉報
rklpoon 發表於 2012-10-3 20:56 我有幾張咭(家人使用),有張就到期,兼係now tv客戶,可免預繳轉去PCCW出note II,但PCCW網絡好似接收唔係咁穩 ...
randyma 發表於 2012-10-4 10:42 點解無新世界?
居士 發表於 2012-10-12 09:39 而家用萬从$68,26/10 就轉4G,唔知接收如何,到時出報告,可能聽到我媽媽聲
rklpoon 發表於 2012-10-12 10:41 萬眾好似無3G台bor? 4G收唔到跳落2.75G? good luck.
居士 發表於 2012-10-26 08:50 今日開始轉4G,一個字快,比我屋企wifi 重快,屋企全屋收到,城隧瓜左,食電驚人,晏d 再出報告。 ...
rklpoon 發表於 2012-10-26 09:31 重快過屋企wifi咁犀利? 你用邊部4G手机? thx.
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 03:28 , Processed in 0.050539 second(s), 20 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.