找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2448|回復: 8

[喇叭] klipsch RF52

[複製鏈接]
發表於 2010-11-19 15:09:37 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 xlarge 於 2010-11-23 20:20 編輯

行貨,兩年機,有單有保用証,九成新售$3.2k
原裝jumper已遺失.

**鑽石山交收**
BD & AV 825.jpg
BD & AV 826.jpg
發表於 2010-11-19 17:20:44 | 顯示全部樓層
換埋 ikon7mk2?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-19 17:23:31 | 顯示全部樓層
版主~~你唔玩 av 啦?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-19 17:48:44 | 顯示全部樓層
我有原裝jumper

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-19 18:25:36 | 顯示全部樓層
你地咩樹,作反呀...?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-19 23:46:40 | 顯示全部樓層
正喎,買嚟做presence應該同個中置幾夾聲,
請問喇叭後面有無個窿可以掛上牆o架...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-23 20:20:26 | 顯示全部樓層
已售.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-23 20:36:50 | 顯示全部樓層
已入數, thank you.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-23 20:46:36 | 顯示全部樓層
ok,唔該晒...多謝!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 22:23 , Processed in 0.045061 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表