找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 3738|回復: 15

[請教] 超速?

[複製鏈接]
發表於 2013-2-26 19:00:44 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
以前聽d Ching 講 限定速度有15KM 寬限;
如道路限速為 70KM, 要過 85KM 先會抄.
現在是否冇咗寬限呢  

scan 1.jpg

評分

1

查看全部評分

發表於 2013-2-26 19:24:57 | 顯示全部樓層
罰320元唔使扣分
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 20:18:24 | 顯示全部樓層
超85KM先抄!梗係唔係啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 21:14:35 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2013-2-26 23:32 編輯

以我所知 , 唔確定 , 一般誤差只有-5km , 包括固定照相機及雷射槍或雷達 . (舊款固定照相機-10km)

即係如果你係50km路面行駛 , 當你行緊54km , 比阿sir影到 , 54km - 5km即係49km , 係唔會抄牌的 . 但當你行緊56km , 比阿sir影到 , 56km - 5km即係51km , 係會比阿sir抄牌(超速)的 (人牌$450) . 但唔扣分 !

如果你係50km路面行到超過15km + 5km誤差 , 即你當時應該行緊70km , 係會抄牌及同時扣分的 , 超過30km好似仲要上庭比法官判決 ....

即15km只係一個扣分的分野 , 盡管你只超速1km , 都係會抄超速同比錢的 .

有師兄知 , 請更正 ~

新款 :

product_stinger_003.jpg

舊款 :

0731-00176-020b1.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 21:36:59 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2013-2-26 21:14
以我所知 , 唔確定 , 一般誤差只有-5km , 包括固定照相機及雷射槍雷達 . (舊固定照相機-10km)

即係如果你 ...

This is also what I believe.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 21:43:25 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2013-2-26 23:33 編輯
pangling 發表於 2013-2-26 21:36
This is also what I believe.


當然你個車速顯示 , 只有阿sir先知啦 ......
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 13:02:24 | 顯示全部樓層
依家喺影到幾多公里減4公里誤差; 即喺影74公里就唔告, 75公里就告!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 13:05:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2013-3-4 13:06 編輯
hohodog900 發表於 2013-3-4 13:02
依家喺影到幾多公里減4公里誤差; 即喺影74公里就唔告, 75公里就告!


Oh my god ......

大家都係揸慢D好 .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 18:08:59 | 顯示全部樓層
每地區刀吾同的!

港島有9km走棧!
九龍及新界有11km走棧「因警方政策認為高速公路較港島多」

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 20:40:45 | 顯示全部樓層
whoami 發表於 2013-3-4 18:08
每地區刀吾同的!

港島有9km走棧!


師兄知唔知其實有冇一個真正標準 (明文規定) ? 因為我果D都係聽返黎 , 同大家分享 .
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 21:08:03 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2013-3-4 20:40
師兄知唔知其實有冇一個真正標準 (明文規定) ? 因為我果D都係聽返黎 , 同大家分享 .   ...

標準咪講左囉!師兄!
總之如果比快相機影左超速,就由限速起步點計,即係如果公路本身行70km, 影左80km, 就告你超15km 樓下!
但有一點要切記!如果條路行50km又好,70km, 80km, 100km, 110km 都好,總之你超過原來雙倍的話,又被截停,咁就吾會告你,係即時拘捕!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 21:12:31 | 顯示全部樓層
whoami 發表於 2013-3-4 18:08
每地區刀吾同的!

港島有9km走棧!

其實有走棧,原因係被免了快相機誤差在法庭被辯方專家質疑!

希望幫到師兄
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-4 21:13:24 | 顯示全部樓層
whoami 發表於 2013-3-4 21:08
標準咪講左囉!師兄!
總之如果比快相機影左超速,就由限速起步點計,即係如果公路本身行70km, 影左80km, ...

明白 ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-5 08:30:35 | 顯示全部樓層
whoami 發表於 2013-3-4 18:08
每地區刀吾同的!

港島有9km走棧!

師兄我試過條路50km,開60km,影咗告我56km!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-5 08:43:32 | 顯示全部樓層
hohodog900 發表於 2013-3-5 08:30
師兄我試過條路50km,開60km,影咗告我56km!

雷射槍 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-6 15:35:13 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2013-3-5 08:43
雷射槍 ?

yes, 雷射槍!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 05:33 , Processed in 0.045667 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表