找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2462|回復: 8

[喇叭] 全新行貨Velodyne SPL800i , 購於24/1/2011

[複製鏈接]
發表於 2011-1-25 10:45:52 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 cakecake 於 2011-1-26 23:13 編輯

全新行貨Velodyne SPL800i , 購於24/1/2011, 只開箱檢查, 齊盒, 說明書, 保養咭
下星期一(31/1/2011)前有問題可以自行取回到旺角德發地庫同款換過第二部
因突然决定人生大事才割愛急放
市面SPL800i賣一隻少一隻, 上車最後機會

$5300


相片051.jpg
發表於 2011-1-25 11:07:37 | 顯示全部樓層
路過~~~
你既决定真係夠突然...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-25 11:54:26 | 顯示全部樓層
琴日買 ! 今日賣 ! 傻事 !

自己走去結婚 ! 又一傻事 !
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-25 11:56:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cakecake 於 2011-1-26 22:43 編輯

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-25 11:57:03 | 顯示全部樓層
琴日買 ! 今日賣 ! 傻事 !

自己走去結婚 ! 又一傻事 !
大玩偶 發表於 2011-1-25 11:54

一時衝動....唉...
唔買就乜事都無....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-25 12:02:17 | 顯示全部樓層
如果結婚。果$5300根本都唔關事啦!

唔通(大人)知道左要見錢唔見貨!!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-25 12:08:10 | 顯示全部樓層
真係唔玩了
唔關事, 無地方玩而言
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-25 17:44:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cakecake 於 2011-1-26 22:43 編輯

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-26 04:04:20 | 顯示全部樓層
可能之後又玩番
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 07:39 , Processed in 0.057663 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表