藤原拓海 發表於 2012-11-5 12:48 冇呀, 不過行兩粒乾電就可有鐘, 有響鬧
使用道具 舉報
OldHenry 發表於 2012-11-5 12:52 點解唔义埋唉風
OldHenry 發表於 2012-11-5 12:38 貪佢可义電!
OldHenry 發表於 2012-11-5 12:03 Oracle其實貴唔貴者
cello13814 發表於 2012-11-5 12:54 可惜 iphone 5 開始轉 lighting 頭,呢D 產品要退休了
藤原拓海 發表於 2012-11-5 12:54 我都冇唉瘋
GF777 發表於 2012-11-5 12:55 唔貴呀,平過買層樓
OldHenry 發表於 2012-11-5 13:00 買la
OldHenry 發表於 2012-11-5 12:59 會轉款嘛
藤原拓海 發表於 2012-11-5 13:02 冇你咁有米
cello13814 發表於 2012-11-5 13:05 上台$0機價啊!
藤原拓海 發表於 2012-11-5 13:09 月費貴呢
GF777 發表於 2012-11-5 13:12 ip5 都開始跌價嘞
藤原拓海 發表於 2012-11-5 13:14 跌價都買唔起呀
cello13814 發表於 2012-11-5 13:14 PCCW 應該會平D
GF777 發表於 2012-11-5 13:18 分兩年比囉
藤原拓海 發表於 2012-11-5 13:23 其實冇需要囉
GF777 發表於 2012-11-5 13:24 你夜晚都幾需要上網喎
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 11:15 , Processed in 0.057106 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.