使用道具 舉報
OldHenry 發表於 2012-7-6 23:11 梳叻樵
ke1 發表於 2012-7-6 23:15 老亨師兄,如果要放埋電視三層果d,大約幾錢呀
racewong 發表於 2012-7-6 23:24 6.3? 好似我果個咁?
ke1 發表於 2012-7-6 23:28 板主,H6幾銀呀
LK1976 發表於 2012-7-6 23:58 我呢隻呀, 經濟實惠 不過中間有條柱
ncwah 發表於 2012-7-7 00:02 幾靚仔喎
LK1976 發表於 2012-7-7 00:04 您講套機定隻架先? 套機換咗好耐啦! 舊相一張! 到而家都妳懷念部前後級 ...
ncwah 發表於 2012-7-7 00:10 呢個post講架梗係話個架啦
7500martin 發表於 2012-7-7 00:25 可試下Roomtune楓本那款架,我試過比較Roomtune和FE孖柱,答案係出人意料!搵到二手超抵用! ...
pl96 發表於 2012-7-7 00:24 係咪Taoc架呀?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 13:24 , Processed in 0.051338 second(s), 22 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.