找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 27941|回復: 151

[黑膠系統] 小升級-THOREDS TD320 MK2 升 Clearaudio Emotion

[複製鏈接]
發表於 2012-11-4 13:37:09 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
因個舊盤THOREDS TD320 MK2 乜都無得調 ,音質好一般,而數字台有人半價放 Clearaudio Emotion 盤 + Satisfy 臂,諗住平平地作出小升級
點知上到賣家屋企先知呢支臂乜野刻度都無 ,需要針磅調較唱重 ,需要用耳仔來調較偏壓 ,但賣家超好人,用左兩個鐘時間教我點 set 盤身,點調較唱臂,點調較唱頭,如何用針磅,如何用光面唱片調較偏壓,真係好細心 ,再一次多謝佢  ,令我今次獲益良多

開箱
DSC00138.JPG
DSC00137.JPG

第一層及說明書
DSC00140.JPG

第一層 - 配件+唱臂
DSC00141.JPG

第二層 - 盤身
DSC00142.JPG

第三層 - 轉盤
DSC00143.JPG

馬達
DSC00144.JPG

Satisfy 唱臂
DSC00145.JPG
DSC00146.JPG
DSC00147.JPG

唱頭
DSC00148.JPG
DSC00149.JPG
DSC00150.JPG

配件
DSC00151.JPG

同場加映 - 唱片壓
DSC00152.JPG
DSC00153.JPG

同場加映 - 轉速版+唱針調較尺,唱盤膠墊
DSC00154.JPG
DSC00156.JPG

評分

21

查看全部評分

 樓主| 發表於 2012-11-4 13:37:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cello13814 於 2012-11-4 13:47 編輯

組裝

裝釘腳
DSC00158.JPG
DSC00157.JPG
DSC00159.JPG

裝馬達
DSC00160.JPG
DSC00161.JPG
DSC00163.JPG

裝唱臂
DSC00164.JPG
DSC00165.JPG
DSC00166.JPG
DSC00167.JPG

上膠帶
DSC00168.JPG
DSC00169.JPG

測速
DSC00170.JPG

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 13:37:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cello13814 於 2012-11-5 01:17 編輯

調較

較唱臂高度
DSC00172.JPG
DSC00173.JPG

較唱頭距離及角度
DSC00174.JPG
DSC00175.JPG
DSC00177.JPG
DSC00179.JPG

因未買針磅及無光面黑膠碟,所以未能調唱重及偏壓 ,待續

買左針磅
DSC00180.JPG

開著磅後無顯示
DSC00184.JPG
要按一下tare

放唱頭後
DSC00185.JPG

針壓1.5g,調到差不多了
DSC00187.JPG

因為呢個係MM頭,音質同舊盤的MC頭唔到,但整體的背景靜了,結像好左,遲D換MC頭上去再看看了

評分

8

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 13:44:34 | 顯示全部樓層
恭喜車佬兄
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 13:48:18 | 顯示全部樓層
ke1 發表於 2012-11-4 13:44
恭喜車佬兄

多謝1哥會長
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:29:08 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-11-4 13:48
多謝1哥會長

恭喜車佬兄,
Clearaudio 同 "多能事" 比,有冇改進呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 14:31:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cello13814 於 2012-11-4 14:32 編輯
Jameskyc 發表於 2012-11-4 14:29
恭喜車佬兄,  
Clearaudio 同 "多能事" 比,有冇改進呢?   ...


多謝 james 兄 , 係高手面前真係小巫見大巫 , 未買針磅所以未開聲呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:35:53 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-11-4 13:37
調較

較唱臂高度

車佬兄,好pro呀

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:43:23 | 顯示全部樓層
masteralain 發表於 2012-11-4 14:35
車佬兄,好pro呀

肥棍快啲拎個針磅去幫人攪掂開聲先啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:45:50 | 顯示全部樓層
好精彩
岩哂我又多圖睇
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 14:47:34 | 顯示全部樓層
masteralain 發表於 2012-11-4 14:35
車佬兄,好pro呀

多得個位買家詳細教授 , 今次真係獲益良多啊!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 14:48:35 | 顯示全部樓層
古晶 發表於 2012-11-4 14:45
好精彩
岩哂我又多圖睇

多謝晶哥指教
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 14:50:56 | 顯示全部樓層
DAX 發表於 2012-11-4 14:43
肥棍快啲拎個針磅去幫人攪掂開聲先啦!

多謝Dax 兄幫忙, 但針磅始終都要買, 所以唔使客氣了
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:54:19 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-11-4 14:31
多謝 james 兄 , 係高手面前真係小巫見大巫 , 未買針磅所以未開聲呀!  ...

高手...??
車佬兄唔係話我下痲?啼笑皆非

期待報告
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 14:58:05 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-11-4 14:50
多謝Dax 兄幫忙, 但針磅始終都要買, 所以唔使客氣了

車佬諗住買 mechanical, 平D果種定係准D既 digital 貴D果種,如果前者我有多一個 99.99% 全新
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 15:03:23 | 顯示全部樓層

小升級-THOREDS TD320 MK2 升 Clearaudio Emotion

玩黑膠真係有很多學問,而咁多師兄(包括我)也在HIENDY睇很多而投身入「黑膠毒海」。

牌主其實是否有需要搞番個「黑膠入門班」?
等我地呢D初哥唔駛行咁多冤枉路!


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 15:04:06 | 顯示全部樓層
Jameskyc 發表於 2012-11-4 14:54
高手...??  
車佬兄唔係話我下痲?啼笑皆非  

師兄當然係高手啦!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 15:05:45 | 顯示全部樓層
Jameskyc 發表於 2012-11-4 14:58
車佬諗住買 mechanical, 平D果種定係准D既 digital 貴D果種,如果前者我有多一個 99.99% 全新 { ...

賣家建議用電子個隻, 其實邊一款會好D?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-4 15:08:52 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-11-4 15:05
賣家建議用電子個隻, 其實邊一款會好D?

宜家我用緊 Clearaudio 電子磅,不過車佬兄上一上秋葉原睇睇都有好多 choices.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-4 15:11:35 | 顯示全部樓層
bcychung 發表於 2012-11-4 15:03
玩黑膠真係有很多學問,而咁多師兄(包括我)也在HIENDY睇很多而投身入「黑膠毒海」。

牌主其實是否有需要 ...

師兄真識講笑 , 我都係昨晚先學, 影低佢post 上嚟係想各位師兄們指點下有邊到地方攪錯, 等我可以修正返而已 , 邊有資格教人
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 13:23 , Processed in 0.048986 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表