找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 13340|回復: 32

[黑膠系統] Made in China 的MC唱頭!

[複製鏈接]
發表於 2013-3-22 22:05:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 terencet 於 2013-3-22 22:09 編輯

燒LP既大俠,相信都玩過歐洲、美國、日本....等等既MM和MC唱頭,但係知唔知,我地祖國刀有MC唱頭出呀!
我已有兩個MC頭,所以無玩過祖國滴!因價錢對我黎講刀幾高級下!
希望有玩過既大大出黎講講,等我E個弱小股民跟跟風啦,混到D資料如下:


EXCSONI以声音响从2007年已开始生产MC唱头,是国内首家生产动圈(MC)唱头的厂家,其产
品 主要是以OEM形式销往欧美等国家.由于MC唱头生产工艺繁琐,厂家产能有限,产品供不应
求, 所以其产品一直没有在国内市场销售。
EXCSONI唱头采用线性宝石针尖,不锈钢管针杆。
型号 输出电压 内阻 重量
EC-3S 0.4MV 12欧 10.85克
20110815_5f60df25eb23d6b7f53aCoeLEdazAxdX.jpg

EC-3B 0.4MV 18欧 10.85克
20110815_14aae2a3081c26fa8e5bJu8C39c395c8.jpg

評分

2

查看全部評分

發表於 2013-3-22 22:24:59 | 顯示全部樓層
幫誰OEM?

賣多少?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 22:30:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 terencet 於 2013-3-22 22:36 編輯
junk 發表於 2013-3-22 22:24
幫誰OEM?

賣多少?


刀唔知喎!
知道較平過隻好似買緊2k幾人仔。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 22:56:45 | 顯示全部樓層
2k 過一過海返嚟就20k
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:00:51 | 顯示全部樓層
junk 發表於 2013-3-22 22:56
2k 過一過海返嚟就20k

咁要跟ching混食啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:09:17 | 顯示全部樓層
我話d 2k OEM頭賣俾你果時就變20k
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:14:45 | 顯示全部樓層
junk 發表於 2013-3-22 23:09
我話d 2k OEM頭賣俾你果時就變20k

重以為ching係馬交賭神!
沉過咸水返黎!無法啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:18:11 | 顯示全部樓層
邊樹有得買
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:24:04 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:25:37 | 顯示全部樓層
Dee 發表於 2013-3-22 23:18
邊樹有得買

大陸!
PM 左Dee 哥勒!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:27:05 | 顯示全部樓層
junk 發表於 2013-3-22 23:24
ebay 有得賣

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p4634.m570.l1313&_nkw=EXCSONI+MC&_sacat=0&_from= ...

美金?!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:29:48 | 顯示全部樓層
係呀!重有隻木頭!

20110815_8d091ef0a4f248ffd743VmVBCpFBMbM6.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:34:11 | 顯示全部樓層
junk 發表於 2013-3-22 23:24
ebay 有得賣

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p4634.m570.l1313&_nkw=EXCSONI+MC&_sacat=0&_from= ...

貴幾倍喎!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:34:23 | 顯示全部樓層
華強北啲音響店應該有得賣
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:37:43 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:40:14 | 顯示全部樓層
junk 發表於 2013-3-22 23:37
佢個site

http://jmvip5.d5.51kweb.com/index_en.asp

師兄D資料比禾多!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:41:32 | 顯示全部樓層
好大機會 = AK Labs     
ak labs.jpg

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-22 23:46:00 | 顯示全部樓層
哈林 發表於 2013-3-22 23:41
好大機會 = AK Labs

哈林哥又黎天堂鳥!
又幾似喎!唔知AK Labs.賣幾銀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-22 23:47:39 | 顯示全部樓層
terencet 發表於 2013-3-22 23:40
師兄D資料比禾多!

google search
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-23 00:18:29 | 顯示全部樓層
terencet 發表於 2013-3-22 23:46
哈林哥又黎天堂鳥!
又幾似喎!唔知AK Labs.賣幾銀!

屎咗條心把啦...有幾位C-hing試過ak 頭...針形太鋒利, 會傷黑膠的...怕怕

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 00:55 , Processed in 0.801358 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表